Stichting Vrienden van de Bosbergschool

De Stichting Vrienden van de Bosbergschool ondersteunt sinds 2011 de school om aantrekkelijk en onderscheidend te blijven.

Dat is niet alleen van belang voor de leerlingen, maar ook voor het dorp Hollandsche Rading. De school verbindt kinderen, ouders en buurtbewoners met elkaar en is onmisbaar voor de leefbaarheid en vitaliteit van ons dorp.

Zo is er de afgelopen jaren geïnvesteerd in digiborden in de lokalen, moderne software, tablets en de WOOW space. Dit is het lokaal van de toekomst, een apart lokaal waar alle kinderen actief kennis kunnen opdoen van wetenschap en technologie en hier creatief mee aan de slag kunnen gaan. Dit jaar hebben we bijgedragen aan de inrichting van het ontwikkelplein. Een open ruimte in het midden van de school waar kinderen zelfstandig of samen kunnen werken aan diverse opdrachten. Daarnaast hebben we voor de onderbouw een bijdrage geleverd aan de inrichting van een uitdagende huishoek.

Hiermee hopen we de school te ondersteunen aantrekkelijk te blijven en vooral nog uitdagender voor de leerlingen.

De Vrienden van de Bosbergschool is een stichting die voor haar investeringen afhankelijk is van donaties.

Mocht u ons en daarmee de school willen ondersteunen, neemt u dan contact op met een van de onderstaande bestuursleden of stuur een email naar:

vriendenvandebosbergschool@gmail.com

Niek Janssens, voorzitter

Mark Dijk, penningmeester

Daarnaast kunt u nadere informatie vinden op onze website: www.vriendenvandebosbergschool.nl