Bosbergschool

De Bosbergschool is een gezellige dorpsschool  in de natuurrijke omgeving van Hollandsche Rading.

Op onze Unesco school werken we aan het toekomstgerichte doel: “Kinderen bewust laten worden van hun plaats in de wereld en op te voeden tot competente, kansrijke wereldburgers”.

Wij willen vooral een plek zijn waar alle leerlingen zich veilig voelen en waar iedere leerling de mogelijkheid krijgt het beste uit zichzelf te halen. Want ieder kind is uniek en heeft zijn eigen kwaliteiten en capaciteiten.

Naast dat we kwalitatief hoogwaardig onderwijs bieden op de basisvakken, hebben we ook extra aandacht voor de brede ontwikkeling

We hebben een moestuin, een bloementuin en veel buitenspeelruimte om in te werken, te spelen en te genieten. Dit komt extra tot uiting tijdens de maandelijkse natuurochtenden.

We hebben ook de WOOW space; dit is een wetenschap & techniek lokaal waar kinderen proefjes kunnen doen, leren over robotica of ontwerpen met de 3d printers

Bovenal hebben we het fijn met elkaar doordat we, met behulp van De Vreedzame School, goed weten hoe we met elkaar en onze omgeving om horen te gaan.

En wil je een keer buiten de vakanties om vrij zijn, dan kun je gebruik maken van de flexibele vakantiedagen.

Heb je interesse, kom dan eens langs of maak vrijblijvend een afspraak!